Om Kunskapsförbundet

Kunskapsförbundet är en drömfabrik där människor genom utbildning får chans att nå sina drömmar.  Med framtidslust och kompetens hjälper vi våra elever att bli redo för morgondagen - som medmänniskor, som medarbetare och som världsmedborgare. Ett viktigt uppdrag som vi utför med stolthet, engagemang och glädje.

Hos oss är du en viktig pusselbit i ett större sammanhang – ett sammanhang med många roliga möten och bra arbetskamrater. Vi utvecklar skolan och jobbar mycket med kollegialt lärande för att du ska ha möjlighet att både inspirera och låta dig inspireras tillsammans med dina kollegor. Hos oss är du delaktig i utvecklingen på flera plan – både organisationens, ditt eget och elevernas.

Vi behöver nu utöka vår lärarstab, då vi bl a har pensionsavgångar så har vi flera tjänster att tillsätta till höstterminen 2023.

Vi söker nu engagerade legitimerade gymnasielärare i flera olika ämnen

• Matematik
  • Fysik
  • Kemi
  • Naturkunskap
  • Engelska
  • Svenska
  • Spanska

Är Kunskapsförbundet och Birger Sjöbergs gymnasiet något för dig?
Ja, det tror vi såklart!

Förutom att du får undervisa fantastiska och motiverade elever i fina lokaler så får du arbeta med ett härligt gäng kompetenta kollegor. Kunskapsförbundet uppmuntrar och arbetar aktivt med kompetensutveckling där kollegialt lärande är i fokus. Självklart satsar vi även på din individuella kompetensutveckling utifrån ditt och verksamhetens behov.

Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar, hoppas vi ses!

Villkor

• Både tillsvidareanställningar och visstidsanställningar.
  • Sysselsättningsgraden kan variera.
  • Provanställning kan komma att tillämpas.
  • Ferietjänst tillämpas.

Intervjuer kan komma genomföras innan ansökningstidens utgång.

Välkommen med din ansökan!

Anställningens omfattning Heltid/Deltid
Sysselsättningsgrad 40%-100%