Arbetsuppgifter

Som serviceadministratör är du spindeln i nätet och står för service och bemötande till såväl personal, elever och andra aktörer som besöker eller kontaktar vår skola. Du kommer att ha ett varierande arbete som innehåller bland annat reception, administration och andra arbetsuppgifter som kräver servicekänsla och proaktivitet.

Vi söker dig som ser hög service och ett gott bemötande som de allra viktigaste parametrarna i ett arbete samt tycker det är roligt att jobba med många olika arbetsuppgifter. Du har en förmåga att se helheten i din verksamhet för att kunna planera och organisera arbetet effektivt. Du är väl förtrogen med administrativa uppgifter och ser möjligheter i att utveckla och förbättra arbetssätt och rutiner. Det krävs att du har en prestigelös, kommunikativ och positiv personlighet för att lyckas i denna roll.

• Treårig gymnasieutbildning
  • Erfarenhet av att arbeta i reception
  • Erfarenhet av administrativt arbete
  • God IT vana samt mycket goda kunskaper i Office-paketet.
  • Lätt för att formulera dig i tal och skrift på svenska.

• Eftergymnasial utbildning inom administration eller utbildning som kan vara relevant för tjänsten.
  • Goda kunskaper att arbeta med sociala medier.

Villkor

• För denna tjänst tillämpar vi 6 månaders provanställning.

Urval och intervjuer kommer ske löpande under hela ansökningstiden.

Löneform Fast lön
Sysselsättningsgrad 100