Kunskapsförbundet har en central roll för elevernas framtidslust - vi guidar dem till att nå sina mål och bli redo för morgondagen, som medmänniskor, medarbetare och medborgare. Tillsammans skapar vi möjligheter och utrymme att utvecklas i våra professionella roller med strävan om att alltid leverera hög kvalité. Vi värdesätter engagemang, ansvar och kreativitet, och vi tror att du gör detsamma. Kom och bli en del av oss!

Är Kunskapsförbundet något för dig?
Ja, det tror vi såklart! Men för att du ska bli helt säker erbjuder vi möjligheten att besöka vår verksamhet och träffa dina framtida kollegor och chef, detta bjuder vi in till om det blir aktuellt för en intervju. Då får du får även möjlighet att träffa en del av alla fantastiska elever vi undervisar varje dag.

Kunskapsförbundet uppmuntrar och arbetar aktivt med kompetensutveckling där kollegialt lärande är i fokus. Självklart satsar vi även på din individuella kompetensutveckling utifrån ditt och verksamhetens behov. Visst låter det spännande? Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar.

Aplikacja Spontaniczna

Wróć do ofert pracy