Vuxenutbildningen Vänersborg

Vi växer!
Kunskapsförbundet Väst söker nu dig som vill delta i den spännande utmaningen att lära ut och fortsätta utveckla vuxenutbildning inom Vård-och omsorgsutbildningen i samarbete med arbetskamrater och branschen. Vi jobbar med reguljär-, distans-,uppdrag- och handledarutbildningar samt validering. För rätt person erbjuder vi ett varierande, utvecklande och viktigt arbete. Du blir helt enkelt en nyckelperson i arbetet med att skapa goda förutsättningar för elevers lärande.

Det är viktigt för oss att du tycker om att arbeta med utveckling både inom arbetslaget och organisationen samt kontakter med verksamheter utanför vår organisation. Vi arbetar aktivt med kompetensutveckling inom formativ, likvärdig bedömning och kollegialt lärande. Detta utvecklingsarbete sker i samverkan med alla våra utbildningsenheter. Du gillar nya utmaningar och har förmågan att motivera eleverna i deras lärande och kommunicerar på ett positivt, lyhört och tydligt sätt.

Du har

• erfarenhet och lärarlegitimation.
  • sjuksköterskeutbildning.
  • engagemang, driv och god kunskap i dina ämnen.

Då arbetet innebär besök på flera arbetsplatser kontinuerligt under utbildningen underlättar det om du har körkort och tillgång till bil. Du kompenseras enligt skatteverkets regelverk gällande milersättning.

Verksamheten
Hos oss studerar cirka 3000 studenter på vuxenutbildningen i Trollhättan och Vänersborg. Vuxenutbildningen i Kunskapsförbundet Väst är en dynamisk organisation, som utmärks av stor flexibilitet och anpassningsförmåga till nya utbildningsbehov. Vuxenutbildningen omfattas av utbildning inom SFI, Särvux, grund- och gymnasial nivå, högre utbildning (HU). Uppdragsutbildningar samt Yrkeshögskola.

Anställningsform Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning Heltid