Kunskapsförbundet bjuder in dig som är intresserad av att jobba som lokalvårdare till ett öppet hus på Magnus Åbergsgymnasiet i Trollhättan. Du kommer få möjlighet att träffa personal och ställa frågor samt prata med din kanske blivande chef i en avslappnad miljö och avnjuta en kopp kaffe och god fika.

Vi vill att du anmäler ditt intresse via ansökningsknappen, du behöver endast fylla i dina kontaktuppgifter. Vi kommer vid ett senare tillfälle skicka ut en inbjudan via mail med tid, plats och annan information som kan vara bra att tänka på inför träffen. Tyvärr kommer vi inte ha möjlighet att träffa er alla då det ofta är ett högt söktryck på denna typ av tjänster. När du skickar in din intresseanmälan kommer du få svara på ett par korta frågor som vi sedan kommer göra vårt urval från.

Glöm inte att ta med dig ditt CV och personliga brev till träffen så kan du lämna detta på plats.

Om tjänsten
Vi är i behov av lokalvårdare i olika omfattning till Kunskapsförbundet. Din placering kommer bli utefter behovet som finns vid tillsättning, det kan även komma att ändras allt eftersom behovet skiftar.

Som lokalvårdare i Kunskapsförbundet arbetar du främst med städning av Kunskapsförbundets gemensamma ytor. Vi har fyra skolhus vi bedriver verksamhet i där vi själva sköter lokalvården.

• Mycket meriterande om du har relevant erfarenhet.

Anställningens omfattning Heltid/Deltid
Löneform Fast eller tim